Dette er det sted hvor alt det faglige vil blive lagt hvad jeg formår at lave. Billedet er lavet af Von Waechor

onsdag den 7. november 2007

Det at ikke føre logbog

Det at jeg nu skal deltage aktivt på indlæg fra andre, er med til at belyse hvor dårlig jeg er til at skrive i min personlige logbog og reflktere over det vi sidder óg laver til daglig, men det at der bliver forlangt noget af hver enkelt er god grund til ikke at falde af på den, for der er meget at tænke over, hvordan jeg som kommende pædagog vil bruge mig selv og ikke bremse andre i at kunne udvikle sig, det har noget med udvikling at gøre, fordi man ikke er en ørn til pc,er betyder ikke at man skal forhindre andre i at bruge dette medie.

1 kommentar:

Pædagoguddannelsen, CVU Sønderjylland sagde ...

Pas på, min gode mand. Du opfordrer mig jo nærmest til at vride armen om på dig *lol*