Dette er det sted hvor alt det faglige vil blive lagt hvad jeg formår at lave. Billedet er lavet af Von Waechor

fredag den 26. oktober 2007

Læring

27-10-2007.
Her sidder jeg så og tænker over hvad jeg har lært indtil nu og hvordan dette er blevet lært, til at begynde med viste jeg ikke lige hvordan jeg fik lavet min første collage, men den blev lavet, men da jeg ikke kunne finde ud af hvordan, skrev jeg til vores underviser, dette måtte min kone sige at jeg skulle, for det var ingen læring for mig hvis jeg ikke kunne få styr på hvordan dette skulle gøres, efter at havde talt med Helen, fik jeg en forståelse af hvordan tingene hænger sammen. Men den største læring har for mit vedkommende været at kunne hjælpe en medstuderende, for via den vej at kunne formidle den viden jeg har tilegnet mig, dette er nok den bedste form for læring for mig, for så bliver jeg nød til at tænke over på hvilken måde jeg formidle ting til andre. Det har været en udfordring at kunne dette.

1 kommentar:

dorte sagde ...

Godt Johannes, så har du da lært noget.......