Dette er det sted hvor alt det faglige vil blive lagt hvad jeg formår at lave. Billedet er lavet af Von Waechor

fredag den 12. oktober 2007

Lottelise møder en


Frem af krattet kom der lige pludselig en kylling, den pustede og spurgte om Lottelise kunne fortælle hvordan den kom ud herfra, for den var vist faret vild og den fortalte at den var blevet jaget af mange vilde dyr, der godt kunne tænke sig en lille lørdagskylling til middag, men jeg løb fra dem alle fortalte den og nu vil jeg bare hjem til min mor, kan du ikke lige vise mig hvilken vej jeg skal gå, til dette svarede Lottelise, at det kunne hun da godt, men var det nu så farligt som ælling sagde, dette måtte den først fortælle, ellers ville hun ikke fortælle hvilken vej den skulle gå, dette bliver spændende om ælling har tid til dette, af bare angst.

Ingen kommentarer: