Dette er det sted hvor alt det faglige vil blive lagt hvad jeg formår at lave. Billedet er lavet af Von Waechor

torsdag den 4. oktober 2007

von Laenulfean har været kilde til dette billede.
Her kommer så det første jeg lavede i popart, dette syntes jeg ikke var så vanskeligt, da jeg nu var meget fokuseret omkring det med ctrl tasterne, hvis det går galt skal der findes en løsning.

Jeg bliver mere og mere bidt af dette fag, og det tager meget af ens tid med fam. at skulle lave disse ting, men det er en helt ny verden for mig og jeg lære en masse hver dag. Mit råd til andre der kommer i vanskeligheder omkring det at arbejde med dette medie er at det koster ikke noget at spørge dem der ved mere en en selv

1 kommentar:

Helen sagde ...

Hej Johannes
Det går jo bare super med dine håndværksmæssige færdigheder i PaintShopPro *S*