Dette er det sted hvor alt det faglige vil blive lagt hvad jeg formår at lave. Billedet er lavet af Von Waechor

onsdag den 24. oktober 2007

Kylling møder Æsel

Her har vi så den lille Kylling Jesper som er kommet på gale veje, at han ikke kan finde hjem igen, men lige pludselig ser han et lille æsel, han spørger hvad hedder du og æsel siger jeg hedder Bertram den store, Jesper falder om på ryggen af grin og spørger hvem har dog givet dig det navn, det har min mor siger Bertram. Hvorfor griner du af mit navn, jeg kan da i det mindste finde hjem igen og hvis du ikke holder op med at grine, må du jo se hvordan du kommer hjem, dette fik Jesper til at stoppe med det samme, du må ikke lade mig blive herude, for der kunne komme nogen og spise mig sagde Jesper med angst i sin stemme, ha ha, det var kun for at drille dig jeg sagde det, men det er altid den der griner sidst som griner bedst. Snip Snap Snude nu er den lille historie ude.

Ingen kommentarer: